reklama

Cez obed sa ruky nelámu!!!

Včerajšiu pracovnú aktivitu mi prerušil telefonát od synovho učiteľa telesnej výchovy,že si škaredo zlomil ruku a treba prísť po neho, lebo sanitka je obsadená. Najväčší strach v živote je strach rodiča o vlastné dieťa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Neváhala som ani sekundu, okamžite som odišla z práce, zburcovala tata a išli sme po neho. Celý sa triasol v šoku a v bolestiach, ruku mu učitelia dali do dlahy, aby ju mal aspoň trochu zafixovanú. Kežmarská nemocnica, budova pekná, žltá, zrenovovaná. Ale vnútri Vás ovalí všadeprítomný zápach našich neprispôsobivých spoluobčanov, ktorí tam presedia celý dni s každou hlúposťou.

Sestrička na traumatologickej ambulancii nám vypísala žiadanku na rontgen, prešli sme do druhej časti, obišli sme dvoch pred nami čakajúcich a slušne sme poprosili sestričku, či by nás mohla uprednostniť, lebo syn má vážne zlomenú ruku. Odpoveď znela: "Žiadne uprednostňovanie nebude, ideme na obed." Ja som si myslela, že zle počujem. "Prosím???" Môj jedenásť ročný syn tu sedí, celý červený, ubolený a oni idú na obed? Tiež sú to ľudia a majú nárok na obednú prestávku, ale také pracovisko by nemalo ostať bez obsluhy pracovníkov. Načo pracujeme a platíme zdravotné odvody, keď prvýkrát ideme s vážnym úrazom do nemocnice a nedostaneme adekvátnu starostlivosť? Skoro som odpadla od zúrivosti. Okolo cigánov skáču, lebo tí by ich hneď zažalovali, že sú rasisti, a my či sme chceli, či nechceli, nasadli sme do auta a išli do Popradu. Aj keď syna každý otras auta nepredstaviteľne bolel a mňa bolel pohľad na neho.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po príchode do popradskej nemocnice trvalo asi pol hodinu, a už ležal na traumatologickom oddelení pripravený na operáciu. Všade ochota a ústretovosť. V týchto chvíľach sa už zotavuje a ďakujeme, že to takto dopadlo.

Chcem sa poďakovať všetkým ochotným lekárom a sestrám v Nemocnici Poprad, s ktorými sme sa včera stretli a tiež učiteľom na ZŠ sv. Kríža v Kežmarku za rýchlu reakciu a poskytnutie prvej pomoci.

A kežmarskej nemocnici, ktorú už nenavštívime.

Eva Janeková

Eva Janeková

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niekedy veselá, niekedy smutná mamina dvoch krásnych detičiek, ktoré ma stále viac a viac fascinujú tým ako vnímajú tento svet. Zoznam autorových rubrík:  NamotávkaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu