reklama

Pozri okolo....

Odpusti mi, že použijem Tvoje slová, slová, ktoré mi otvárajú oči, nútia ma zasa vnímať okolitý svet, vychutnávať si maličkosti a žiť pre dnešok. Stojíme, čas stojí s nami, rozprávame sa, ale žiadna veta nie je posledná. Zrazu do ticha tmy zaznie Tvoj hlas: „Pozri, koľko je okolo nás ľudí, ale žiadny človek.“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Naozaj? Sme tak pohltení sami sebou a svojimi problémami, že nevnímame okolie a ľudí v ňom? Prečo? Je ľudskosť novej doby meraná lajkami na facebooku? Vidíme, že známa bola na dovolenke, manžel jej kúpil nové auto, ale nevieme o tom, že ju manžel pravidelne facká a že čaká tretie dieťa, ktoré nechce. Možno by bola šťastnejšia, keby namiesto lajku dostala pozvanie na šálku kávy, prípadne koláč a mohla si poplakať nad životom, ktorý jej preteká medzi prsty.A takýchto príkladov sú stovky, podvedome tlačíme do úzadia problémy, dusíme sa s nimi, prezentujeme len to čo je príjemne a závidenia hodné. Nech vidia ľudia. V tej mase ľudí, ktorú denne stretávame možno stojí niekto ako Ty, niekto, kto sa zastaví, nepozerá sa cez prsty, vidí do duše, usmeje, spýta sa, ako mi je. A keď mi je blbo, pomôže, vypočuje. Priala by som každému človeku na svete aby mal niekoho...... iba niekoho.....

Eva Janeková

Eva Janeková

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niekedy veselá, niekedy smutná mamina dvoch krásnych detičiek, ktoré ma stále viac a viac fascinujú tým ako vnímajú tento svet. Zoznam autorových rubrík:  NamotávkaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu