reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Janeková

Eva Janeková

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niekedy veselá, niekedy smutná mamina dvoch krásnych detičiek, ktoré ma stále viac a viac fascinujú tým ako vnímajú tento svet. Zoznam autorových rubrík:  NamotávkaSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Pozri okolo....

Eva Janeková

Pozri okolo....

Odpusti mi, že použijem Tvoje slová, slová, ktoré mi otvárajú oči, nútia ma zasa vnímať okolitý svet, vychutnávať si maličkosti a žiť pre dnešok. Stojíme, čas stojí s nami, rozprávame sa, ale žiadna veta nie je posledná. Zrazu do ticha tmy zaznie Tvoj hlas: „Pozri, koľko je okolo nás ľudí, ale žiadny človek.“

  • 2. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 248x
  • 0
Bijete svoje deti?

Eva Janeková

Bijete svoje deti?

Keď na internete náhodou prečítam správu o niekoľkoročnej štúdii amerických vedcov o tom, že telesné tresty vychovajú z detí despotických tyranov terorizujúcich všetkých okolo seba, otvára sa mi nožík vo vrecku. „Ohýbaj ma mamko, pokiaľ som ja Janko, až ja budem Jano, neohneš ma mamo!“

  • 6. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 512x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu